12 Mart 2013 Salı

tombul tombul ....

Boyum tüm engellemelere ve karşı gelmelere rağmen 1,68 m. Yani hem annemden hem babamdan hem kardeşimden uzunum ve mutluyum. Babama sorarsanız beni küçükken ayaklarımdan kollarımdan çekiştirmiş, anneme sorarsanız, insanlar yaşlandıkça kısalıyor o yüzden aslında boyum ona çekmiş. Kardeşim hiç konuyla alakalı bile  değil ama en acısı bora beni bir metre sanıyor. Bir nevi cüceyim yani. Onu bu konularda kale almamayı öğrendim. Boyun kaç bakiim senin? sorusunun ardından gelen, cevabımı mötiş bir alaycılıkla dinleyip, yok canım benim en fazla 1,50'sindirlerle biten sohbetler yetti gari! Neyse asıl anlatacağım şey, martın gelmesiyle ilgili. Abuk abuk sırıttığınızı görür gibiyim. Hayır efendim, kedilerle ilgili değil. Kilolarla ilgili. Dün sevgili arkadaşım Yasemin'le beraber güya ki yeni başlayan Vikings dizisini izlemek için odama çıktık. Tüm kızlar aşağıda (İmge'nin arkadaşları) mutfakta toplanmış kendilerince kahve dedikodu olaylarındaydılar. Yaklaşık bir buçuk, iki saat sonra aşağı indik. Mutfağa. Dizinin nasıl olduğunu sordular bize.. Doğal olarak. Ve biz de doğal olarak izlemediğimiz dizinin nasıl olduğunu bilemedik. Ne mi yaptık onca saat. Tabii ki tüm detayları veremeyeceğim, biraz araştırma hatırlama seansları sonunda :) tişörtlerimizi bööyle göğsümüzün altına kadar kaldırdık, pofff, böyle her bir taraftan sırt, yan bağlar, üst karın, mide, alt karın vs. olmayan kaslarımı(zı) ve yüksek tonaj yağlarımızı avuçladık, çekiştirdik, elimizle böyle tutup tutup bıraktık tabii. Yasemin'in 'hadi sen sporu bıraktın, hayvan gibi de yiyorsun'ları, 'yok be güzel ayva göbek seninki, çok şirinler'e kaydı. Allahım, anlayacağınız üzere, 1,68 boyumu 1 metre gören ve bana pigme diyen bir sevgilim var, haydi oldu, bir kaç kilo aldığımı düşünüyordum ki dün incelikli araştırmam biraz yanıldığımı ortaya koydu. Yani boranın gözünden nasıl gözüktüğümü tahmin bile edemiyorum. Şimdi hem kısa hem kilolu bir afetim ve hiiiiç de artık dönyanın en gözel garısı falan değilim üstelik. Offf yaza da az kaldı ya. artık ne tek başına rejim ne tek başına spor beni keser. sabah işyerinde mutfakta hamide ablaya, liposakşın yaptıracağımı söyledim. o da anlamadı tabii, o ne ki? dedi. Sebila ise bana gülerek saçmaladığımı söylüyordu, ama üstüne üstlük o da fastfoodu bırak dedi. göz yaşlarım içeri akıyor, bu ne bedevilik be kardeşim, hem tombik hem sevimli kontenjanı da başkası yüzünden dolu, bana burada galiba küçük bir müdehale kaldı. haydi hayırlısı..

2 yorum:

  1. Ahh ahhh... Ben ne yapayım 1.59 ile piskolojik indirim sezonu hissiyatındayım. Her daim kısa her daim minyon vs vs vs vs... 1 cm.. yımırtaya can veren yüce rabbim 1 cm i fazla görmüş bana... ühüüüüüüü

    YanıtlaSil
  2. ailenin 3cm ile en uzunu zamanı gelince boyunuda kilonuda göreceğiz,üstelik bazıları şişman değil NARİNTOPLU cahil kızım.

    YanıtlaSil