8 Mart 2013 Cuma

danke schön !


kahramanlık filmlerinden pek haz etmez görünenlerdenim. çoğu zaman. yani kahramanlara çok inanmıyorum. beynimle düşünebildiğim reel anlarda. ama için için ben de küçük birer kahramanlık hikayelerinde salınıp gitmeye, batman'nin gerçek olduğunu düşünmeye, vampirlere vs inanmaya bayılıyorum (evet  doğru anladınız vampirlere!). bunu da yalnızca ciddiyetsiz hoşbeşlerde arkadaşlarımla, bir de burada bu tuhaf anlamsız yazılarımı okuyan sizlerle paylaşıyorum. anlayacağınız yazının ilk cümlesi tamamen bir palavra. kahramanlar iyidir. kahramanlar iyidir çünkü sizi hiç olmayacak anlarda sıkıştığınız yerlerden gelip çıkartabilirler. en umutsuz zamanlarda size ışık tutabilirler. herşeyi kaybettiğinizi sandığınızda size bir neden verebilirler. kahramanlar yaptıklarının bile farkında olmadıkları kahramanlıklarıyla sizin kendinizi iyi hissetmenizi sağlayabilirler tabii. bunu illa ki yıkılmak üzere olan köprüleri birbirine bağlayarak, denizin içinden elini yumruk yapıp gökyüzüne fırlayarak, bir örümcekle dünyanın gücüne sahip olarak, mekanik bir ölümsüze dönüşerek de yapmak zorunda değiller ayrıca. kahramanlar daha çok hayatın küçük detaylarında omzunuzun üstündeki iyi kalpli peri gibi (biraz romantik oldu idare edin), sabırla sizi dinleyebilir, çıldırmaya en yakın olduğunuz anda telefonun diğer ucunda belirebilir veya bugün yaptığı gibi sizin için çok kıymetli olduğunu bildiği birşey için saatlerce hem de hiç sıkılmadan, bıkmadan, ve sizin bütün o dırdırınıza, beğenmez hallerinize, memnuniyetsizliğinize rağmen çok güzel şeyler yaratabilirler.
aslında bu bir nevi kahramanlığa methiyeden çok, teşekkür yazısı. şimdi anlamsız anlamsız yine noldu, kim ne yaptı ki  diye  düşünebilirsiniz. ne yazık ki kim olduğunu söyleyemeyeceğim bir arkadaşımdan bahsediyorum. bir de o yaratıcı zekası tonla yükle dolu değilmiş gibi benim için saatlerce uğraş vermesinden. e tabii bugün dünya emekçi kadınlar günü :) günün anlamına tersten baktık biraz ama olsun. o bugün için bana en güzel hediyeyi verdi. teşekkür ederim.
blogumun yeni tasarımını tamamen ona borçluyum.
umarım benim kadar keyif alırsınız arkadaşlar, şimdilik herkese iyi haftasonları, en çok da sana tabii :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder