6 Kasım 2014 Perşembe

etine dolgun seksilik mi?

Sabah bir uyandım ki, o da ne!! Şok şok şok.
Uzun zamandır aralıksız yediğim...
Neyse ilk önce size bir örnekleme yapiyim de siz sonrasını gözünüzde canlandırın:
Sabah kalkıp yarım ekmek sandeviçle ve şekerli çayımla karnımı doyururum (+bir kase zeytin, patates kızartması, sosisli, papates tava, sucuk, çemen vs.)
Sonra öğlen işte bin bir türlü hamur işi, mantısından, kebabına oradan söylemesi ayıp pidesine makarnasına falan derken eve gidene kadar kan şekerim düşer ve açlıktan öleceğimi sanırkene, imdadıma yetişen benimkiler tepeleme tabağım, tabaklarım... bir orta büyüklükte salata ile cukka. Sonra bitti sanmayın. Aradan yarım saat geçmeden benim midem kazınır. Kimse artık bana şaşırarak bakmaz.
Şam fıstığı, çekirdek ve cips-kola.
Kaçta uyuyacağıma bağlı olarak işler değişir tabii ama, mezeli gece gezmeleri, ana yemekli içkiler ve uzun geceler falan anlayacağınız gün ne kadar uzarsa o kadar çok yemişim.

Zaten kaçtır sabahları kalktığımda -ki bir süredir kendimi yan çevirerek kalkmak farz olmuştu (az mübalağa)
Ve kaçtır banyodaki kantardan kaçışım görülmeye değerdi (böcek muamelesi).
Tabii bunda koca göbüüğümü (az inceltme) avuçlayarak beni böyle çok sevdiğini söyleyenler var. Onun dışında benim saçma bir keyfi yerindelik modumdan ötürü açlıktan ölme hissimin aşırı gelişmesi.
Yani hani bir laf var ya, onu kendime göre yorumlayıp, her yeni güne bir daha asla yemek yiyemeyecekmişim gibi başlayışım...

Bana sayılarla gel! diyorsanız eğer, size sayılarla geliyorum.
Ağustos ayında 46'yı görmüş ben, böyle tığ gibi incecik, tamam doğru orantıda başka yerlerim de küçülmüş olabilir (kaz gelecek yerden misal) ama Kate Moss'dan hallice (yüksek mübalağa)
Bu sabah uyandım, yüz yıkama, diş fırçalama saç toplama falan derken..
Çıktık kantara.
Açlık kilom 54! Toklukta tahmini 56.
Ben çocuk yapmaya karar verdiğimde 8. ayda bu kiloya ulaşmayı planlamıştım (annem gibi).

Diyordum ki, bu skinny pantolonlar bir çekti, bu gömlekler bir daraldı, tişörtler bir kısaldı.. Bababababa!
Bir kaç ay sonra ankara şivesiyle bir bebe getirmeyeceğim dünyaya.
Ay parçası maşallah, ayva göbüğü, balık eti, etine dolgun gibi sevimlilikleri bir kenara bırakalım.
Ha bir de eli avuca gelmeli kısmı var ki, açtırmayın ağzımı.
Etine dolgun seksilik bizde yok valla
.
Ama tombikler kontenjanına sevimlilikle girdim şimdilik.
Gelsin rokalar gitsin marullar.
Küçük bir şoklama  rejimi sonrasında olanları anlatacağım, bekleyin.
Sevgiler

*Ha ben yarın tombik tombik Fransa'ya uçuyorum. Ben dönene kadar kendinize iyi davranın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder